Předchozí

Závěrečný přejezd do Christchurch, odlet na FIJI

Jižní ostrov

27.-28. den - 22.-23.únor 2008

Jako všechno v životě jednou končí, přiblížil se ke svému konci i náš pobyt na Novém Zélandu. Dnes nám již zbývá celkem nudný přejezd dlouhý 500km do města Christchurch. Benzínka již má otevřeno, tak můžeme dát naposled napapat Šnekovi.
Recepce našeho předposledního kempu Mlhavý příjezd na Nugget Point
Cestou se stavujeme na naší definitivně poslední zastávce - na Nugget Point, kde je možně vidět kormorány, tuleně sloní a tučňáky. Nový Zéland se rozhodl s námi rozloučit mlhou a nízkou oblačností a tak toho z tohoto zajímavého místa moc vidět není. Ale přece. Cestou k majáku vidíme kormorány sedící na kamenech hluboko pod námi a také si tam hrají velmi početně skupinky tuleňů. Jestli to jsou tuleni sloní ale nepoznáme.
Nugget Point Maják na Nugget Pointu
Po Nugget Pointu již vyrážíme směr Christchurch. Cesta je ještě asi o 100km delší, než jsme si mysleli a tak musím v polovině udělat asi půlhodinovou přestávku, protože se cítím dost unavený. Cesta je nudná, ale silnice je poměrně rovná a tak to celkem ubíhá. Do Christchurch dorážíme někdy kolem 6 hodiny, projedem městem do kempu, který známe a kde víme, že bude internet. Dojídáme poslední zásoby jídla a jdeme balit kufry. Máme toho klasicky nějak víc, než když jsme sem přiletěli a tak je to docela dobrý tetris, naskládat věci tak, aby se všechny vešly.
Nugget Point Hrající si lachtani na Nugget Pointu
Ráno se budíme do polojasného dne, jedeme se naposled podívat na vlny Pacifiku který byl v noci v kempu pěkně slyšet a vyrážíme směrem k letišti, kde je i půjčovna, kam musíme vrátit náš Novozélandský domov, Ford Transit 2.6TDI, tedy Šneka.. Z půjčovny nás již vezou přímo k termininálu a my se jdeme rovnou nechat odbavit na náš let FJ450 do Nadi na Fiji.
Nugget Point Rozloučení se Šnekem
Paní na check-in asi viděla prvně v životě elektronickou letenku a tak vůbec nevěděla co s ní. Navíc naše zavazadla mají 9kg přesváhu a s tím se také neuměla vyrovnat. Pobíhala a zaměstnala námi další 4 kolegyně, které také moc nevěděly. Odbavovalí nás celkem nědo přes půl hodiny. Měl jsem za nadváhu platit 100NZD, ale asi neuměly obsloužit terminál pro kreditní karty a tak nás pouští bez poplatku.. Let má trošku zpoždění, my trošku nakupujeme trička a obrázky v dutty-free. Nevíme, co nás na Fiji čeká. Prý není vhodná doba na návštěvu kvůli monzunovým dešťům.. no uvidíme.. o Fiji budu psát v samostatné záložce...